חוות דעת עובדי לבנת פורן - עבודה בלבנת פורן
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    לבנת פורן  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 29 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.6
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בלבנת פורן?

Theworker > חוות דעת לבנת פורן

חוות דעת של עובדי לבנת פורן

20 - 11 מתוך 29
share on facebook
חברה מפתחת מיומנויות ומרגישים בה בעלי ערך  
עבד/ה בתפקיד מנהל אדמינסטרטיבי בין השנים 2015 - 2019 02.03.2019
יתרונות: צמיחה
תחושת מסוגלות
סביבה איכותית
חסרונות: אתגרים רבים
הרבה למידה
יעדים מאתגרים

החברה שעוסקת במימוש זכויות רפואיות  
עבד/ה בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (מכירות) בין השנים 2018 - 2019 01.03.2019
יתרונות: בחברה קיימת אקדמיה בה ניתן להתפתח וללמוד קורסים מקצועיים הקשורים לתפקיד או קורסים של התפתחות אישית. החברה דואגת לכך שתלמד היטב את התפקיד שלך ותומכת בכל עת דרך המנהל הישיר שלך.
חסרונות: במסגרת תפקיד ניהול תיקי לקוחות ישנם בלתמים רבים, תוך כדי עבודה אתה מקבל תיקים חדשים לעבוד עליהם הכולל: תיאום פגישה עם הלקוח, בניית תכנית עבודה ראשונית ועבודה נוספת כל הזמן על התיק. יש תחושה של עומס רב וצורך להתמודד עם הרבה משימות במקביל וכשמדובר בקהל לקוחות שהם חולים זה לא תמיד קל.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

חברה מקסימה ואנשים טובים  
עבד/ה בתפקיד מזכירה עברית בין השנים 2016 - 2016 25.02.2019
יתרונות: שעות נוחות, עובדים חברותיים
חסרונות: לקוחות קשים לריצוי

עבודה מעניינת אך מתישה מאוד. לא לטווח ארוך  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2016 - 2017 02.08.2018
יתרונות: מיקום מרכזי
צוות של עובדות איכותיות ונפלאות
לא עובדים ביום שישי ושבת
ארוחת צהריים קלילה מסופקת על ידי מקום העבודה
חסרונות: שכר נמוך
ללא תנאים סוציאלים בסיסים
עובדים בערבי חג
שעות ארוכות
לחץ תמידי
שינוי שיטות העבודה באופן תכוף
יחסי אנוש לא נעימים לדעתי בין ההנהלה לעובדים
תחלופה גבוהה בין העובדים
לחץ למכור מוצרים ללקוחות
חוסר מענה מקצועי הולם ומהיר

התפקיד הוא לא מה שחשבתי  
עבד/ה בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (ביטוח) בין השנים 2018 - 2018 25.07.2018
יתרונות: 90 אחוז מהעובדים הן נשים , האווירה נעימה חברותית ונחמדה
חסרונות: בפועל אמורים לעזור לאנשים להגיש תביעות אך נראה שזה מתנגש עם האג'נדה של החברה לדעתי ומתחיל להרגיש כמו מוקד שירות לקוחות

שכר נמוך מאד לא משתלם לשעות העבודה לדעתי  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2018 - 2018 17.04.2018
יתרונות: מיקום מרכזי , העבודה באזור מרכזי שניתן להגיע מכל מקום
חסרונות: שכר נמוך , לחץ .

חברה נחמדה, התאימה לי לתקופת הלימודים..  
עבד/ה בתפקיד מתאם פגישות בין השנים 2013 - 2014 26.03.2018
יתרונות: מתאים לסטודנטים
חסרונות: חיסרון עיקרי זה שלא נראה שיש המון אופציות לקידום והשכר לא בשמיים..

כייף גדול! העצמה נשית, התפתחות אישית ואחלה אנשים!  
עבד/ה בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (ביטוח) בין השנים 2014 - 2017 26.02.2018
יתרונות: 95% נשים, מנהלות נשים, מתאים לאימהות שרוצות במקביל להתפתח ולפתח קריירה.
בעזריאלי ת"א, על רכבת השלום!
חסרונות: 2 ערבים בשבוע
עזרה לאנשים שחלו- לעיתים עומס ריגשי

דעתי על החברה כמנהל כללי (כספים)  
עבד/ה בתפקיד מנהל כספים (כלכלה ) בין השנים 2016 - 2017 18.10.2017
יתרונות: בגדול מעולה כמו שציינתי למעלה, אך כמובן שזה משתנה מאדם לאדם
חסרונות: שעות לא נוחות..

חברה מעולה. תפקיד מעניין ובעל ערך רב.  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2011 - 2016 04.09.2017
יתרונות: חברה שאני ממליצה לכל אחד לעבוד בה. התפקיד (מנהלת לקוחות) מעניין מאוד, לומדים המון, התפתחות אישית ומקצועית, יש הזדמנויות לקידום למי שרוצה, העובדים (בעיקר עובדות) מדהימים. אווירה חברית נהדרת! עד היום החברות הכי טובות שלי זה עובדות שפגשתי בחברה.
חסרונות: עבודה על פי יעדים ולפעמים זה קצת מלחיץ... פעם-פעמיים בשבוע צריך להשאר יותר שעות ובשלב מסויים זה היה לי פחות נוח.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  לבנת פורן    
 
 
100 עובדים
משרדים ראשיים: תל אביב
 
 
  החברה למימוש זכויות רפואיות